Balony z helem w marketingu banków spółdzielczych

Posted on

Balony z helem

Balony z helem

Banki spółdzielcze funkcjonują w polskiej rzeczywistości od wielu lat, ciągle będąc niejako w cieniu ogólnopolskich oraz międzynarodowych konkurentów, dysponujących o wiele większymi zasobami finansowymi. Jednakże banki spółdzielcze mają swoją grupę wiernych klientów, najczęściej mieszkańców miasta albo regionu, w którym dany bank działa. Pomimo posiadania owych wiernych klientów zawsze warto dodatkowo się reklamować i promować, tym bardziej, że wśród lokalnych użytkowników usług bankowych zawsze można zdobywać nowych klientów, odbiorców bankowych produktów. Aby to się udało, banki spółdzielcze muszą podejmować aktywność na polu marketingu, w formie zbliżonej do tego, jak robią to banki ogólnokrajowe i międzynarodowe. Jak konkretnie to wygląda?Działaniami takimi mogą być reklamy w mediach (w przypadku banków spółdzielczych oczywiście chodzi o media lokalne), na bilbordach, dystrybucja ulotek czy gadżetów reklamowych. Oczywiście opisanie wszystkich tych działań reklamowych wymagałoby sporządzenia obszernego opisu, więc najlepiej podać tutaj przykład, wybierając jedno z nich. Wydaje się, że dobrym wyborem może być dystrybucja gadżetów reklamowych, ponieważ jest to coraz modniejszy sposób bardzo wielu reklamodawców na promowanie własnych usług i produktów.

Jakie gadżety mogą dystrybuować banki spółdzielcze? Np. balony z helem. Balony z helem mają to do siebie, że wszystkim się podobają, wszyscy je lubią, a więc ich dystrybucja jest ułatwiona i na pewno jest opłacalna, pomimo tego, że można bez dwóch zdań znaleźć tańsze gadżety, jak choćby długopisy.

Ale to właśnie balony z helem bardzo przykuwają uwagę ludzi, a o to przecież w marketingu chodzi. Banki spółdzielcze mogą emitować je głównie w trakcie trwania lokalnych uroczystości, eventów, festynów czy innych imprez. W naszych czasach odbywa się ich ogromna ilość w każdym mieście i regionie Polski. I to właśnie stwarza tak kolosalne możliwości promocji bankom spółdzielczym, które podczas takich przedsięwzięć mogą się reklamować usilnie, dystrybuując pomiędzy uczestnikami wspomniane baloniki. Oprócz tego mogą one być po prostu ozdobą punktów obsługi klienta danego banku spółdzielczego. Oczywiście, w kolorze widniejącym w logo danej instytucji, z którym dany bank jest kojarzony.

Tags: , ,